اس ام اس های جدید...


























ورود ممنوع

 

 

تو آشپزخونه استکان و قندون از دستم افتاد شکست با صدای خفن

مامان اومده میگه چیزی شکوندی؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ شیشه ی نازک تنهایی دلم بود منتها صداش رو گذاشتم رو اکو حال کنین

 

 

رفتم مسجد وضو بگیرم تا نماز بخونم میبینم یه آقایی میرسه پسر جان وضو می گیری؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام قزل الا صید كنم

 

 

مامانه به بچش میگه پسرم یه موقع تو مهد کودک حرف بدی یاد نگیری !

پسره میگه من کسخلم که به کس شعرای اون لاشیا گوش کنم بیام به تو جنده بگم توهم بری

شب به اون بابای جاکش بگی اونم کونمو پاره کنه ؟

 

 

در یک جلسه پزشکی از همه میپرسیدند که س - ک  - س شما چند دقیقه طول میکشه؟

هر کسی یه زمانی رو میگه از غضنفر می پرسند میگه 31 دقیقه

میگن آفرین آفرین خیلی خوبه اما چرا سی و یک دقیقه ؟

غضنفر میگه30 دقیق التماس می کنم یک دقیقه می کنم

 

 

خخخخخخخخخخخ چیست؟

حرکت غضنفر به مدت 10ثانیه قبل از عمل تف کردن!

 

 

یه نفر داشته توی دریا غرق می شده بلند بلند داد میزده كمك، من شنا بلد نیستم!

غضنفر داشته رد میشده میگه حالا من تنیس بلد نیستم باید داد بزنم؟

 

 

رفتم به همسایه مون می گم تخم مرغ داری؟

میگه میخوایی غذا درست کنی؟

پـــ نــه پــــــ می خوام بخوابم روشون تا جوجه بشن بفهمم مادر بودن چه حسی داره

 

 

اگر جوانی در خواب پشت گوش خود را ببیند تعبیرش این است  که کار مناسبی با حقوق مکفی پیدا می کند  !

 

 

اگر دانشجویی در خواب ببیند که پولدار شده است یعنی اینکه  وام دانشجویی به وی تعلق



نظرات شما عزیزان:

یکتا
ساعت14:02---26 دی 1391
دريا شور شد


از بس اشک ريخت


در فراق رفتنت....

حال گونه هاي من


ببين که شوره زاريست


در انتظار آمدنت...


mahsa113
ساعت21:18---19 بهمن 1390


_______¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط shahrzad|


آخرين مطالب
» یه تست باحال دیگه....
» اس ام اس های جدید...
» بند انگشتی ها..
» وای به چشم خواهری واقعا خوشگله....
» اعدام یک قاتل حرفه ای...
» غروب های زیبا...
» beiuty car
» خوشگل ترین پسر جهان.......
» معادله.....به شرط نظر...
» یه تست فوق العاده....
» نامتناسب ترین زوج دنیا
» نامردی
» اس ام اس جدید
» soty
» عکس از بازیگرها و خواننده ها.....
» ججججججکککککککک
» تست مخصوص.......
» یه تست سریع وراحت.........
» ایا فضول اید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» lovely baby...
Design By : Pars Skin